Het team van Het Palet bestaat uit enthousiaste mensen, die er met elkaar naar streven, dat zowel de kinderen als de ouders zich in de school thuis voelen. Ons team bestaat niet alleen uit onderwijsgevenden, maar zijn er ook personen die een ondersteunende taak vervullen. De samenstelling van het team vindt u hieronder.

Van links naar rechts (zittend): Ellen van Beek, Bregje van der Elst, Debbie Nagtzaam, Susanne Hansen-Commandeur en Desiree van Disseldorp

Van links naar rechts (staand):  Gerda van Sprundel, Willem van der Kooij, Annelies Aanraad, René van Hooijdonk, Doortje Verkade en  Anneloes Kuijstermans-Antens

* juf Nelian kon helaas niet bij de teamfoto aanwezig zijn.
  • Groep 1-2 Juf Ellen van Beek-Warburg (ma-di-woe) en Juf Anneloes Kuijstermans-Antens (don-vrij)
  • Groep 3-4: Juf Debbie Nagtzaam-Raaijmakers (ma-di-wo) en Juf Nelian Vlielander (don-vrij)
  • Groep 5-6: Juf Desiree van Disseldorp
  • Groep 7-8: Juf Annelies Aanraad (ma-di-woe) en Bregje van der Elst (woe-don-vrij)

 

  • Susanne Hansen-Commandeur is directrice en is elke dag, behalve woensdag, aanwezig.
  • Juf Marlene Emmen begeleidt de leerkrachten op het gebied van extra zorg en is elke dinsdag en vrijdag aanwezig.
  • Juf Nelian neemt op dinsdag de IB-taken op zich.
  • Juf Doortje Verkade is onze onderwijsassistent.

René van Hooijdonk, Willem van der Kooij en Gerda van Sprundel zijn onze vrijwillige conciërges.

Onze naam

Het Palet heeft haar deuren voor het eerst geopend in 1987.  De toen nieuwe basisschool werd gevestigd in een voormalige kleuterschool. Inmiddels is er veel veranderd in onderwijsland.

wschilderij_nieuw_1

“Het Palet” is een openbare school. Openbaar staat voor: toegankelijk voor kinderen, zonder onderscheid naar afkomst, milieu, of overtuiging. Niet apart, maar samen in een plezierige en vriendelijke werksfeer geven wij verantwoord onderwijs aan onze leerlingen
Een belangrijk doel van ons onderwijs is: kinderen te ontwikkelen tot mensen die in staat zijn zelfstandig en verantwoordelijk te denken en handelen in diverse leefsituaties. Tot volwassen burgers dus.

Dit willen wij laten plaatsvinden in een prettige, veilige, sfeer. We streven ernaar dat zowel de kinderen als ouders en leerkrachten zich in de school en met name in de klas thuis voelen, zodat er een gevoel van geborgenheid en van wederzijds vertrouwen ontstaat.